Ingin ku gapai bulan dan ku petik bintang
Ingin ku beri semua hanya untuk mu
Agar kau tahu betapa besar nya cinta ku pada mu

Ku ingin kau tahu tentang perasaan ku
Ku ingin kau besar nya cinta ku pada mu
Ingin ku beri kan sisa waktu ku
Dan sisa hidup ku sampai mati

Ku harus tetap menunggu
Hingga nanti aku terbaring
Sampai mati aku akan tetap
Akan tetap menunggu mu


Akan ku pendam dan terus memendam
Akan ku biarkan ia
Biarkan kau tahu dengan sendiri
Kerana aku pemalu
Berikan lah kata-kata jawapan yang bukan sangsi lagi
Aku tetap menuggu walau kau jauh

Walau aku sakit
Walau aku setia di sini
Walau kau bersama yang lain
Walau hadir mu hanya seketika
Walau aku tetap diam tanpa kata
Kelunakkan bicara yang hampir punah dek perasaan itu

waaaahhhhhh

Panggilan dari aku?
Tiada jawapan dari kamu
Aku akan terus menyepi dari panggilan itu
Maafkan aku
Aku jadi serik dan buntu
Sampai bila-bila pun kau tidak perlu menuggu
Kerana aku tahu kau letih untuk menanti aku

Sepayah mana rasa ini, aku diam kan sahaja
Begitu juga kamu
Aku tidak mampu berbuat apa-apa
Bukan aku tidak berusaha
Aku bermaya
Aku terdaya

Penantian yang menjadi persinggahan sementara buat ku
Lunas-lunas manis serta igauan terbuku kemas di dada
Terima kasih untuk itu
Bukan aku menyepi akan perasaan ku
Tapi, nanti kan sesuatu dari perasaan ku




No comments:

Post a Comment